ابلاغ تغییر احکام حقوقی فرهنگیان در هفته جاری با مصوبه دولت

نوشته شده توسط:صادق رحمانی | ۰ دیدگاه

براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش وپرورش کشور:
ابلاغ تغییر احکام حقوقی فرهنگیان در هفته جاری با مصوبه دولت


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از ابلاغ تغییر احکام حقوقی فرهنگیان طی هفته جاری بامصوبه دولت خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وحیدکیارشی در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش وپرورش  سراسر کشور در سالن همایش های رازی با بیان اینکه در سال 88 اعتبارات حقوق و مزایا6 هزار و500 میلیاردتومان بوده است، گفت:در سال 92 بارشد122 درصدی این عدد به 13 هزار میلیاردتومان رسیده است که اگر ضریب حقوقی کارکنان دولت را 12 درنظربگیریم ، ضریب حقوق فرهنگیان 2/22 درصد رشد داشته است.

وی سال 91 را سالی سخت خواند و اظهار کرد: سال گذشته برای تمام کشور از لحاظ مالی سالی سخت بود و وزارت آموزش وپرورش نیز بابکارگیری تمام تلاش خود این سال را باموفقیت پشت سرگذاشت و بحمدالله همانطور که وزیر آموزش وپرورش تاکید کرده بود، هیچ  مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان بوجود نیامد.

کیارشی از افزایش 50 درصدی اعتبارات از سال 88 تاکنون خبرداد و اظهارکرد: سال 84 اعتبارت استانها، 5 هزار و 800 میلیارد تومان بود که امروز به 14 هزار و700 میلیاردتومان افزایش یافته است، همچنین از سال 88 تاکنون اعتبارات کل وزارت آموزش وپرورش 50 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش احکام حقوقی فرهنگیان اظهارکرد: این هفته همراه با حقوق تیرماه، احکام حقوقی افزایش یافته فرهنگیان نیز صادر وپرداخت می شود و طی هفته آینده پست های بانام نیز ساماندهی خواهد شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش وپرورش

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه